Re: Z cyklu którą - "Nagrywarki"

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 18:56:22 MET

Użytkownik "Calme" <calme@pf.pl> napisał w wiadomości
news:cs6900$ghp$1@atlantis.news.tpi.pl
> Faktem jest, iż wiele osob podkresla ich wybitna niezawodnosc,
> odpornoscna dzialanie czasu i innych czynnikow, ktore nie sluza innym
> typom plytek nagrywalnych.

To nie ulega wątpliwości - 30 lat trwałości i 100.000 cykli zapis/odczyt
mówią same za siebie.

> Wada (nie liczac ceny) jest ich mala popularnosc, a przez toniewielu
> producentów napedów (nagrywarek i czytników)
> czyni swoje urzadzenia kompatybilnymi z DVD-RAM.

A tu jak z każdą nowinką, trzeba poczekać. Trochę żartobliwie powiem,
że... kiedy zaczną się sypać wreszcie ludziom backupy danych robione
rok-dwa trzy lata temu na zwykłych nośnikach, to sobie o DVD-RAM
przypomną ;-). A trochę mniej żartobliwie podsyłam link do artykułu
porównującego mechanizmy zabezpieczające użytkownika przed utratą danych
na nośnikach DVD-RAM i zwykłych. Warto przeczytać....
http://www.prnewswire.com/cgi-bin/stories.pl?ACCT=104&STORY=/www/story/05-25-2004/0002181278&EDATE=/

/odpowiadając zmień px na pl/