Re: DVI nie działa pod W98

Autor: wszim <wszimNOSPAM_at_go2.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 16:08:04 MET

> Chwila moment jak to przełącza na analog ? Masz obydwa kable podpięte -
> analogowy i DVI ? Bo ja czegoś tu nie rozumiem. Albo masz DVI albo
> analog ale każdy po innym kablu .

Tak, mam tak połączone, przeciez niczemu to nie powinno przeszkadzać i w w2k
działa poprawnie, system widzi tak jakby były podłączone 2 monitory. Zresztą
nie ma to znaczenia bo jak podłaczę tylko jednym kablem DVI efekt jest
ciagle ten sam - po zakończeniu ładowania windozy98 DVI przestaje działać i
ekran robi się czarny - i moge wtedy sobie wyłączyć kabelek DVI i załączyć
analog żeby coś zobaczyć.