Re: Z cyklu którą - "Nagrywarki"

Autor: LuK <fd2_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 15:06:37 MET

> NEC ND 3500 A wyróżnienie w chipie w XII 2004, LG GSA 4163 B I-miejsce
> rankingu chipa za 2004 r., Samsung TS &#8211; H552U, doradza sprzedawca.

ja mam od tygodnia lg-4163b (dodam ze to juz jest Hitachi-LG),naped cicho
pracuje,dodatkowo czyta i nagrywa na dvd-ram,

wypalilem tylko jednego dvd-r (3 letnie combo LG odczytuje to bez problemu)
i testowalem dvd+rw i dvd-rw (tego juz stare combo lg nie obsluguje-nie
czyta)

smalilem tez cd-rw, plyta esperanza x12 moglem smalic max. x10 ( liteon
jechal x12 bez mydla)

naped ma tylko jedna zielona diode co jest dla mnie jest lipa bo
przyzwyczailem sie do 3 kolorow liteona

aha i nie przeplacaj, ja dalem w sklepie 335 pln;/ a juz widze za na
http://www.skapiec.pl/ sa za 279