Re: HDD - dziwy ???

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 13:27:28 MET

> U mnie taki napis wywala przy starcie jak podepne zle kabalek ide.

To ja sie podepne pod topic.
Mialem kabel EIDE 80 zylowy, ale potrzebowalem jego bardzo krotka wersje,
wobec czego cichnalem go (obcialem wtyczke od plyty zostawiajac tylko
master<-->slave) i na Abicie NF7 nie robil problemow, a po podpieciu go do
Asusa na nForce2 twierdzi, ze kabel nie jest 80 zylowy.

Rozumiem, ze cos moglem popsuc (swoja droga co? przeciez te kable nie sa
terminowane na koncach), ale czemu jedna plyta dziala a druga jojczy?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055