Re: Z cyklu którą - "Nagrywarki"

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 13:07:05 MET

i jeszcze jedno "zakup na cele amatorskie nie zawodowe" to mnie trochę
rozbawiło - rozumiem, że nie masz zamiaru nagrywać 20 płyt na dzień i
rippować Audio non stop itp - ale nawet jeśli chodzi o czysto sporadyczny i
amatorski użytek to chyba jednak warto wybrać coś niezawodnego i dobrego
jakościowo co nie będzie sprawiało kłopotów i będzie Ci dłgo służyło
nie jestem fanem kupowania najtańszych wyrobów mimo wszystko - nawet gdy
uzywasz żadko warto mieć coś godnego zaufania z czym nie będziesz się musiał
szarpać latąć do serwisu albo kupować kolejnych nośników bo 1/3 zepsuje itp