Re: Producenci zasilaczy

Autor: Sławek <slawek_at_dev.null>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 12:43:07 MET

Daniel 'CormaC' Bartosik wrote:

> Widzisz, od dluzszego czasu nosilem sie z zamiarem wymiany noname'a na
> prawdziwy zasilacz. mam teraz konkretny powod, by to zrobic :)

Kupiłem Tagan-a i przyznam że jestem mile zaskoczony - nie mam do czego
przyczepić się, po prostu cudo o mocy wyjściowej 480 W, z PFC aktywnym, 10
wtyczkami do zasilania dysków, 4 do SATA, no po prostu full wypas.

I do tego dwa wiatraki których nie słychać.

Rachunki za prąd też płacę teraz niższe :)

Sławek