Re: Nie kręci się... dziękuję

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 12:29:48 MET

Bardzo dziękuję za pomoc. Zamieniłem kabelki miejscami i działa aż miło.

PS. I pomyśleć, że wtyczkę zmieniali geniusze z dużego sklepu i serwisu z
częściami komputerowymi. W dodatku zamiast podważyć kabelki, wyjąć z obsadki
i wetknąć w pasujący wtyk, to obcięli całość ze starego wiatraka i
dosztukowali na skrętkę do nowego . Z litości nie wymienię nazwy tej
instytucji. Zapłaciłem 15 PLN, nagłówkowałem się, a mogłem mieć idealny
wiatraczek i to jeszcze z łożyskiem kulkowym za 13 zł z Angeli. Ale cóż, nie
chciało mi się podjechać...