Re: podzial dysku

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 12:44:04 MET

> Sprawa dotyczy sprzetu

Ja mialbym watpliwosci czy problem jest sprzetowy. W koncu pytanie o
grupowanie ikonek na pulpicie okienek tez mozna podciagnac pod sprzet, bo
system dziala przeciez na pececie.
Toje pytanie dotyczylo zdecydowanie bardziej softu!

> to ze wpisalem ze na partycjach beda
> windows to chyba nie ma wiekszego znaczenia.

Jesli tak twierdzisz ......(choc wg mnie sie mylisz) Ale czy nie wydaje Ci
sie , ze na grupach o windows ten post pasowalby znacznie ladniej ? I
odpowiedzi tez moglbys pewnie uzyskac bardziej konstruktywna?

::-:: fobiusz ::-::