sepron2.2 - prownanie

Autor: Przw <przemnet_at_poczta.fm>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 11:42:33 MET

witam
1. gdyby ktoś miał porównać pod względem wydajności procesor amd sempron
2.2+, to z czym by go porównał ? może z celeronem 2.0 ? Choć w testach,
które robiłem, celeron 2.0 wypadł nieco gorzej (testy arytmetyczne i mm).

2. czy pomiar temperatury procesora w biosie (ewentualnie w programie
dołączonym do płyty głównej) jest zawsze "pewny" ? (trochę niezbyt mądre
pytanie, ale...) ? / mam sempron 2.2+ , asus A7V8X-X i arctic cooler z
autoregulacją obrotów w zależności od temp, taki za 39 zł - czyli prawie
najtańszy zestaw :) /

Przemek