Odzyskiwanie danych z dyskietki

Autor: Karol <bez_m_at_ila.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 11:39:09 MET

Czesc
często zdarza mi się, że przychodzą do mnie strapieni użytkownicy z super ważnym
plikiem na dyskietce którego nie daje się odczytać. Odprawiam ich z kwitkiem
mówiąc, że trzeba mieć kopię i szlus.
Ale na przyszłość - jak je odzyskać, jeśli bad sector jest na tym pliku?

Bawiłem się ostatnio programem Hex Workshop. Odzyskiwałem skasowane pliki,
zmieniałem etykietę dysku poprzez ręczne wpisanie nazwy pod jakimś tam offsetem.
Ale co zrobić w w/w przypadku? Przecież uszkodzony jest najczęściej tylko 1
sektor.