Re: Redeon 9550 128 MB czy 9250 256 MB?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 09:49:38 MET

Michal Bien wrote:
> A na jakiej karcie? Bo mowimy o R8500/R9x00.

8500 Pro, a więc z "pełnym" taktowaniem.

> AFAIR ludzie tez narzekali po wyjsciu BooH na tych kartach.

Ciekawe, gdyż nie miałem problemów ani na starszych, ani na nowych
sterownikach. Ale nie chce mi się tego czytać - cieszę się, że działa
(przynajmniej do ~połowy gry - później powędrował na półkę). :) I szczerze
mówiąc jako gracz konsolowy nie wyobrażam sobie, by mogło być inaczej.

k,