Chłodzenie pasywne do Gigabyte 6600GT PCIE ?? Temperatura rdzenia i pamięci na karcie.

Autor: <Luk_at_s>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 08:59:18 MET

Witam,
Trafiłem chyba na jakiś model w którym po 15 minutach grania wiatrak na
karcie graficznej "wyje" choć bardziej to wycie przypomina jakby był zużyty.
I Mam w związku z tym pytanie jaki radiator najlepiej passywny pasowałby na
ten model ?? Co polecacie??
Oraz drugie pytanie do jakiej temperatury może wytrzymac układ Nvidia i
pamięci na karcie. Bo zrobiłem mały test tzn, wyłączyłem wiatrak na karcie
graficznej i po 15 minutach gry zajrzałem w sterownikach nvidii jaką osiąga
temperature z wyłączonym wiatrakiem i wskazania były na 90stopni C.

Pozdrawiam