Re: R9800pro+tv out

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 08:54:35 MET

Użytkownik "Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> napisał w wiadomości
news:cs3kqk$q22$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Najśmieszniejsze jest to, że objaw ten powstał w przerwie pomiędzy
> dwoma filmami - około pół godziny. Jakieś porady? Na co zwrócić uwagę?
> Padł TV-out czy to może coś innego? Kabelek był z s-video na chinch

Wygląda to tak, jakby był jakiś opór pomiędzy masą, a sygnałem w złączu
TV-OUT. Przedmuchaj porządnie karte, może dostał się gdzieś tam jakiś
kawałek metalu, albo kurz jakiś gęściejszy, albo coś Ci kapło. Sprężone
powietrze powinno pomóc. Jak nie masz dostępu, a nie chcesz kupować to
pójdź na stacje benzynową i użyj kompresora do pompowania kół.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl