Re: Lite-On DVDRW SOHW-1653S

Autor: BelYaal <belyaal.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 08:47:25 MET

Oddaj do serwisu.
Mi sie walily plyty i zle odczytywal ich predkosc, po zwrocie (nie mam
pojecia co tam zrobili) chodzi ok.
A firmware sie rpzydaje i nie tracisz gwarancji. Do znalezienie wlasnie na
stronie:
http://www.liteonit.com/ODD/English/e_downloads/e_firmware_dvd%20rw.asp

A co jest z ta seria... pojecia nie mam, ale kupilismy w tej samej hurtowni,
wiec moze oni maja jakas badziewiasta serie.
Moje pytanie natomiast jet takie...
mialem wczesnie Liteona 832, gdy zapisywalem plyte swiecilo sie czerwone
swiatlo, gdy odtwarzalem normalnie zielone, teraz jest, ze odtwarzanie jest
stale zielone, natomiast zapis migajace zielone, ale gdy wwalalem firmware,
to zamigotala czerwien... jak jest u Was?