samsung 910n migocze przy 60 i 70 Hz

Autor: allerune <allerune_at_adres.mail.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 02:10:59 MET

Przepraszam ze zasmiecam grupe juz kolejny raz ale wlasnie sprawilem sobie
nowy komputer i jak to z nimi zwykle bywa sa problemy. Z dyskiem juz wiem co
sie dzieje... teraz doszedl panel LCD, w koncu po dlugich rozwazaniach
zdecydowalem sie na samsunga 910n i nigdy w zyciu nie myslalem ze bedzie on
tak migotal. Migotanie widoczne jest przy 60 i 70 Hz, przy 75 juz nie.
Czestotliwosc ta jednak nie wyswietla sie w standardowych czestotliwosciach
i nie wiem czy jest najlepsza dla monitora i dla moich oczu (obraz wydaje
sie nie byc idealny). Producent podaje ze najlepsza bedzie czestotliwosc
60Hz... w innych panelach z ktorych korzystalem to wlasnie przy tej obraz
byl najlepszy.
PS. karta graficzna to Sapphire Radeon 9600 Pro

--
allerune
GG:3236908