wysoka temperatura procesorow

Autor: Piotr M. <michu_at_serwer.pocztowy>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 02:07:20 MET

Witam
Mam plyte dwuprocesorowa i mam nastepujacy problem. Pomiar temperatur w
biosie pokazuje 45 stopni dla 1 procka i 55 dla drugiego. Niewiem co mam
robic poniewaz ten bios od poczatku lubial dziwne rzeczy pokazywac:)
(np. niewlasciwe napiecia dla proc.) Moje procesory to 2xPIII667MHz
Na procesory sa zalozone dosyc duze zestawy chlodzenia i nie sa one
posmarowane rzadna pasta. Sprzet jest stabilny ale wole chuchac na
zimne:) (nie do konca) Pytanie mam nastepujace:
Mozliwe jest aby te procesory sie tak grzaly i chodzily stabilnie?
Jezeli tak, to jaka jest temp. ktora grozi awaria?
Co powinienem zrobic? Moja plyta to ASUS CU4X-D