Nec 3530 :) niezle daja

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 23:12:23 MET

Normalnie mnie rozbawil post dzis na Frazirze nie chcialo mi sie czekac na
pionka 109 i wzialem w koncu tego nec'a 3520 a tu sobie przychodze i co
przeczytalem ? :)
" NEC ND-3530A w przygotowaniu
 Jeszcze nie oswoiliśmy się dobrze z nagrywarką NEC ND-3520A, a wspomniana
firma opublikowała specyfikację następcy w postaci modelu ND-3530A. Dzięki
swojej atrakcyjnej cenie i sporym możliwościom, NEC świeci spore sukcesy na
polu nagrywarek DVD. Nowy model to kolejny krok naprzód w porównaniu do
konkurencji. Nowości to:

Zapis DVD+R9 (DL): 8x

Zapis DVD-R DL (po wgraniu nowego firmware)

Zapis CD-RW 32x

Czas dostępu DVD/CD: 140/120 ms
Najpoważniejszą zmianą jest przejście z zapisu DVD+R9 z prędkością 4x na 8x.
Można się także spodziewać, że aktualni posiadacze ND-3520A, nie będą mieli
problemów z uaktualnieniem firmware do najnowszej wersji ;-). -
 no ale koniec newsa mnie podbudowal :) nic tylko czekać na nowy firmware
(bo nowy model napewno raczej nie bedzie mial nowej elektroniki jak w
przypadku 3500 i 3520 - powinni ogolnie pojsc w slady plextora i robic nowe
firmware a nie trzaskac modele co 3 miechy nowe
no i przydalby sie spadek cen płytek - jak narazie to nie ma sie czym
podniecac bo np nigdzie DVD RW x 8 nie moge dostac :)