Nie kręci się nowy wiatrak na GPU (?!)

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 22:23:55 MET

Witam

Zmieniłem wiatraczek na karcie graficznej ( jakieś stare GF z 32 MB, 3-4
letnie ), bo stary można było obrócić już tylko przy użyciu brutalnej siły
ręcznej ;-)...

No i jest problem. Po włączeniu peceta wiatraczek nie kręci się. Poza tym
karta działa - jest obraz.
Jak kupowałem ten nowy wiatraczek, to człowiek wymienił mi wtyczkę
wiatraczka z 3-pinowej na dwupinową, żeby pasowała do karty ( tamta była
wieksza i po prostu zsuwała się z karty ), a dodatkowy, żółty, kabelek od
wiatraczka odciął.

Tak więc wszystko wydaje się OK i powinno działać, dodam, że wiatrak jest
typowy na GPU, taki jak np ten
http://www.angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=655
Wymieniałem sam wiatraczek, radiatora nie ruszałem, żeby przypadkiem nie
uszkodzić procesora. Jeśli to miałoby jakieś znaczenie, to dodam, ze w
pececie tym spalił się zasilacz, ale po wymianie na nowy widzę, że wszystko
inne hula...

Więc o co może chodzić, macie jakieś pomysły? Może odwrotnie wpiąć tę
wtyczkę do karty? Bardzo proszę o pomoc, gardłowa sprawa

pozdrawiam

mp