Czy to normalne??

Autor: K. <kadryjanowski_at_op.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 21:27:18 MET

Zmienilem plyte i procek na plyta ASUS P4V8X-X i Intel Celeron D 2,40GHz,
wtedy mialem AMD Athlon 900 i plytek Soltek.

Co mnie dziwi teraz ze mam temp procka miedzy 42-48st. Celcjusza, a amd mial
tez taka temp. Dyski maja tak samo jak kiedys ok 40st. a plyta 36-38 st.

Wydaje mi sie to zbyt duzo, jesli chodzi o temp.procka. NIc nie podkrecalem.
Czy to moze byc z winy zasilacza co mam Codegena 300W i ze on sie grzeje lub
nie wyrabia z moca?

Dalsza konfiguracja jest taka:
256 MB DDRRAM 266MHz, Dysk 40GB Seagate, cd-rom LG 52x, Nagrywarka LG
52x/32x/52x, grafika Gefore 2 32MB mmx 200, dzwiek SB live, flopp,

Czy moze sa jakies ustawienia inne by sie nie grzal procek tak bardzo?
Mi sie wydaje ze to dlatego ze zasilacz jest blisko niego(dokladnie nad nim)
i on jeszcze podwyzsza temp. procka.

Co wy o tym sadzicie??