Re: 16-bitowy podsystem Windows

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 19:20:56 MET

Użytkownik "::-:: dysmorfofob ::-::" <lookas2002@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cs3mtt$5tq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Usuniecie tego pliku najprawdopodobniej nie uszkodzi zadnej czesci w
> komputerze... bo chyba o to chodzilo w pytaniu?

Idźmy dalej, usunięcie SO, też w zasadzie nie powinno uszkodzić sprzętu
całkowite wyłączenie zasilania będzie też miało zbawienny wpływ na soft i
nie tylko (mam na myśli wirusy uszkadzające sprzęt)
całkowite wyłączenie zasilania na czas dłuzszy będzie miało zbawienny wpływ
na budżet domowy
zaoszczędzone pieniądze można przeznaczyć na zakup stosownej książki
(traktującej o sofcie)

Włodek ;)