Producenci zasilaczy

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik <cormac82WYTNIJ_TO_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:57:14 MET

Jako ze wiatrak od mojego zasilacza zaczal ostatnio rzezic jak nienormalny,
stanalem przed koniecznoscia wymiany zasilki. Wiem, ze Chieftec robi sprzet
na poziomie. Jakie inne firmy moglibyscie polecic? Zalezy mi na stabilnym
zasilaczu 360W, najlepiej za rozsadne pieniadze (powiedzmy do 150pln), nie
jakims tam odbajerzonym supercichym potworze dla sprzetowych pasjonatow ;)

Pozdrawiam!

--
:: Daniel "CormaC" Bartosik :: "When you kill a man you're a murderer ::
:                           ::  Kill many, and you're a conqueror      :