Re: TVout, dlugosc kabla na migotanie?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:41:32 MET

Mariusz wrote:
> Lepszy kabel daje lepszy obraz i wtedy lepiej widać migotanie...
> Ja mam 8 metrów kabla (domoróbka, ale z kabla 5zł/metr), obraz ok, ale
> migotanie jest i musi być, przecież to interlace jakby nie było. Jak
> chcesz wyświetlić 1024x768 czy nawet 800x600 na TV? Bez migotania się

Dokładnie tak samo jak cokolwiek innego. Telewizor nie zmienia
rozdzielczości, a obraz jest filtrowany z 800x600 lub 1024x768 do 720x576.

Najczęściej nadmierne migotanie jest wynikiem długości kabla lub tego,
że kabel przebiega równolegle do przewodów sieci w ścianie.

Następny problem to jakość wyjścia (a właściwie filtra TV) z karty
graficznej. Najpierw jest Matrox, potem długo, długop nic, potem ATI i
zaraz potem nVidia. Cały czas odchorowuję przesiadkę z Matroxa na ATI -
rżnica na TV jest widoczna gołym okiem.

> nie da. Po za tym zmniejszanie migotania powoduje radykalną utratę
> ostrości, obraz jest rozmywany. Nie da się puscić 100 Hz ;-)

Nie.