Re: Autoexec.nt w winXP?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:23:41 MET

Użytkownik "Kihu" <Kihu@icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:cs3jjq$nh0$1@opal.icpnet.pl
> Na różnych platformach SP2 działa inaczej. Nie jest doskonały,
> wystarczy poczytać w necie jakie ludzie mają z nim problemy.Połowa
> wypowiada się za, a druga połowa przeciw.U mnie akurat nie zagadał, a
> system staram się utrzymać czysty,przy pomocy ad-aware, scan spyware
> czy antyvirów.

Nie jest doskonały, nie ma takich programów, a tym bardziej poprawek o
objętości kilkuset MB. Niemniej cała akcja pt. SP2 ma na celu
wyeliminowanie w systemie możliwości obsługi źle napisanego, podatnego
na włamy i błędy kodu. Po wypuszczeniu SP2 poprawiono wiele sterowników,
i uwierz mi że nie dlatego, żeby być "kompatybilnym" z SP2, tylko
dlatego że SP2 na babole w kodzie nie pozwala. Zresztą nawet w kodzie
niektórych programów MS też się kwiatki znalazły, tylko je zaraz
poprawiono ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/