Re: jestem dumny ze swojego zasilacza

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 18:13:55 MET

> Zgwałcony? Przecież za jego przyzwoleniem ;)

no cóż... na pewno są jeszcze gorsze zasilacze :) chyba....
chociaż ma 12 mies gwarancji..... hmmm.... ten co miałem wcześniej na pewno
był gorszy :-)

klient w sklepie uświadomił mnie, że zasilacze poniżej 100zł są nic nie
warte, ale nie miałem pojęcia, że akurat ten mianowali w teście najgorszym
a może test był do bani.... muszę się jakoś pocieszyć :)