Re: Autoexec.nt w winXP?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 17:09:30 MET

Użytkownik "Kihu" <Kihu@icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:cs3hn2$l66$1@opal.icpnet.pl

> Może i bzdura, ale po instalacji SP2 przestał mi działać skaner
> Epsona i nie mogłem uruchomić z XPka żadnych programów dosowych. Po
> odinstalowaniu SP2 wszystko wróciło do normy.A może to robaki się
> zlitowały :)

To miej pretensje do producenta sterowników do skanera. SP2 zmienia
bardzo wiele w systemie, o czym producenci dużo wcześniej wiedzieli. Co
do DOS-a się nie wypowiadam, ale stawiam na zaśmiecony system. Nikt inny
AFAIR się w każdym razie na podobne problemy z DOS-em po SP2 nie
uskarżał.

/odpowiadając zmień px na pl/