jestem dumny ze swojego zasilacza

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 15:51:20 MET

cześć

kupiłem sobie nowy zasilacz, bo mi stary padł
dałem całe 89zł za Tracer MGB-400 - droższego nie planowałem, bo nie mam
kasy, a chciałem trochę lepszy niż zupełnie najtańszy za 75zł
po powrocie z zakupów z ciekawośći zajrzałem sobie do testów - pierwszy raz
kupiłem coś i zajrzałem do testów po zakupie, a nie odwrotnie, heh

i tam przeczytałem, że to najgorszy szajs ze wszystkich zasilaczy i żeby
omijać go z daleka :-) made in China najgorszej jakości
no cóż.... włożyłem go do komputera i jeszcze działa
szkoda tylko, że nie wiziąłem tego za 75zł... miałbym na lody jeszcze :-)))

pozdr
nnowy