Re: Drukarka laserowa do małej firmy

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 15:13:48 MET

Towarzysz(ka) B.Paciorek podzielił(a) się z nami takim oto
spostrzeżeniem:

> Witam!
>
> Potrzebuje zakupić drukarke laserową do małej firmy - oczywiście
> czarno-białą, a nie kolorową;
> planowane obciążenie do 5000 stron miesięcznie max.
> Co byście polecili ze względu na koszty eksploatacji i serwis przy
> takim obciążeniu miesięcznym?
> Dodam, że interfejs sieciowy niemusi być obowiązkowo i jesli ma to duże
> znaczenie to będzie ona stała w tzw. zimnym biurze - na hali produkcyjnej.
> Dość ważne żeby miała dopracowany i duży podajnik papieru- drukowane sa
> na niej ulotki- pojedyńcze kartki A4 wkładane do produktów.
> [...]

Tzn. tak - ja osobiscie używam HP LaserJet 1100. Faktury praktycznie po
kilkanascie i/lub wiecej dokuentow - bywa, ze ryza paperu idzie od piatku
do niedzieli a drukarka nie do zdarcia :D Tego modelu chyba juz nie
produkuja, ale... trzym sie