Przecieki - Pioneer ??

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 14:27:39 MET

Mam pytanie czy ktoś z Was pracuje może u dystrybutora lub w hurtowniach
komputerowych - ogólnie chodzi mi o jakieś informacje na temat tego kiedy w
końcu można oczekiwać w Polsce wejścia do sprzedaży Pioneera DVD R 109 i
ewentualnie jak może się kształtować na starcie jego cena - napęd potrzebny
jest mi jak najszybciej - miałem już brać NEC'a 3520 A bo jest od ręki
dostępny ale niedawno Cdrinfo zarzuciło tą wiadomością właśnie, że już
niedługo Pioneer ma wprowadzać i tak się wstrzymuje przez to i w końcu już
sam nie wiem czekać nie czekać - byłbym b dźwięczny za wszelkie w miarę
sprawdzone informacje na ten temat.