Barton 2500+ i KT600

Autor: Przemek <premier.2_at_usun.to.wp.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 13:06:23 MET

Witam !

Jestem szczesliwym posiadaczem Bartona 2500+. niestety wtopilem troche z
plyta. Mam Gigabyte GA-7VT600 1394, no i niestety nie chce ona smigac na
magistrali 200mhz. Jest ladna, dobrze wyposazona, ma dual bios i takie tam,
ale ma zblokowane dzielnik pci. Maksymalnie chodzi stabilnie na 192mhz.
Ostatnio czytalem cos na temat drut moda i chcialbym prosic osoby, ktore
mialy z tym doswiadczenie o w miare przejrzyste wytlumaczenie, jak zdrutowac
CPU, zeby ustawic magistrale na 200mhz. Ewentualnie o podeslanie jakiegos
linka, gdzie jest ladnie opisane lub rozrysowane. Sam szukalem, ale wszystko
co znalazlem(niewiele) to bylo malo przejrzyste.
podam moj konfig:

Barton 2000+, Spire WhisperRock IV
Gigabyte GA-7VT600 1394
Geil PC3200 512MB 2,5 cl
Gainward Ti4200 64MB
Maxtor 60 GB
Chieftec 360DF

P.S.
Ewentualnie jaka plyte na KT600 polecacie, ktora ma podobne wyposazenie co
Gigabyte, ale nie ma blokady dzielnika. I czy ktos sie orientuje, czy
nowsze serie tego modelu maja odlokowany dzielnik pci? I wiem, ze nForce
jest lepszy ;)

Pozdrowienia