Re: Chieftec ATX-1136H

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 11:21:27 MET

On Wed, 12 Jan 2005 10:26:26 +0100, @Radek@ <r_n@bez.tetgo.bez.poczta.fm>
wrote:

> Ten wentyl, co zasysa powietrze z obudowy jest 80x80x15, czyli cienki
> będziesz musiał piłować arctica ten drugi jest 80x80x25.

a to wszystko oznacza utratę gwarancji ;)
lepiej opchnąć to na allegro i kupić HunKeya 400W
jest znacznie cichszy
poza tym ten hałas jest powodowany przez powietrze przepływające przez
zasilacz, a nie same wiatraki - przynajmniej tak mi się wydaje po
wsłuchaniu się w ten zasilacz u znajomego - więc wymiana wiatraczków dużo
nie da
mój HuntKey BS300 też był głośny po kilkunastu minutach pracy (chociaż i
tak cichszy od tego HuntKeya), więc zrobiłem tak: wywaliłem zasilacz z
obudowy, zamontowałem w nim dodatkowy wiatrak podpięty z oryginalnym
szeregowo (czy równolegle - nigdy nie zapamiętam) i teraz oba chodzą na
zwolnionych obrotach, a powietrze wydmuchiwane przez nie jest co najwyżej
letnie. jak zasiłka była w kompie - było gorące.
oczywiście w obudowie zamontowałem dodatkowy wiatrak na wywiewie :)

--
www.samodobro.vline.net.pl