Autoexec.nt w winXP?

Autor: jakup <jakup_at_lpi.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 11:05:25 MET

Wiem, że to kiedyś było, szukałem po archiwach. Nie znalazłem jednak
sposobu, jak to obejść, naprawić...
Chodzi o to:
"C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Ten plik systemowy nie nadaje się do
uruchamiania aplikacji systemu MS-DOS lub Microsoft Windows. Wybierz
przycisk "Zamknij", aby zakończyć działanie aplikacji."
Wywala mi tak w wielu sytuacjach - przy uruchamianiu gier czy np. w
Photoshopie kiedy chcę skanować i "Import\Mustek..." czy innych
programów. Oczywiście z uporem maniaka kopiuję z powrotem plik
"autoexec.nt" do katalogu system32, ale cholerstwo permanentnie znika po
restartach.
:(
pozdr i podpowiedzcie proszę, co z tym dalej