Re: energooszczedny procesor

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 11:01:12 MET

On Tue, 11 Jan 2005 13:20:09 +0100, trzmiel <trzmielNOSPAM@interia.pl>
wrote:

> In news:cs0g4q$m95$1@atlantis.news.tpi.pl,
> trzmiel <trzmielNOSPAM@interia.pl> typed:
>
> prawie trafilem wg http://www.benchmark.pl/kalkulator/
> :-)
>
> pzdr.
> trzmiel

trafiłeś idealnie
bawiłem się niedawno takim sempronem 2200+, puściłem go na 9x100 FSB,
poszedł bez zająknięcia na 1,45 V (pewnie niżej też by poszedł, ale już
nie chciało mi się kombinować) i przy samym chłodzeniu radiatorem Spire
Whisper Rock (bez zamontowanego wiatraczka, pasta srebrna) po całej nocy
Prime95 miał 29 stopni C w zamkniętej obudowie.
zasiłka 200W spokojnie wystarczy, zeby to zasilić, więc problem z głowy
ja to testowałem na płycie Asrock K7VT4-4X tak BTW
nawet BIOSu nie zmieniałem, miałem Unknown CPU type, Prime przeszedł bez
najmniejszego błędu
do tego kupujesz DDRki, montujesz to z kartą na PCI i za 350 PLN masz
gotowca

--
www.samodobro.vline.net.pl