Re: Speaker 'pyka'

Autor: Przemek <premier.2_at_usun.to.wp.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 10:11:04 MET

Użytkownik "strOOs" <stroos83-CUTitFORmailing-@go2.pl> napisał w wiadomości
news:crr1ot$rn2$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> 3100M). Problem jest taki, ze komp nie startuje, a speaker... pyka. Nie ma
> ze piszczy jak normalnie tylko sobie rownomiernie pyka...

witam
Ostatnio mialem ten sam problem, jak wpadla mi srubka pomiedzy obudowe a
plyte. Kilka razy pyknelo, zero sygnalu na monitor. Po odlaczeniu
wszystkiego, sprawdzeniu wszystkiego poza plyta postanowilem zajrzec pod
plyte i znalazlem przyczyne. Na szczescie nic sie nie popsulo i od razu
zadzialalo.
pozdrawiam - Przemek