Re: usb

Autor: Filip Drunkenstein <drunkula_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 09:08:42 MET

Zobaczcie, co napisał(a) repitl w poście
news:cs1bgn$atv$1@walker.pcmedia.com.pl !!!
> no ale wlasnie o to chodzi ze nie pamietam bo to nie moj
> komputer.ale w swoim jak bys to zrobi?chodzi mi wiesz tak po
> trochu a reszte juz znajde

Ja bym tego nie robił po trochu, tylko raz a dobrze. No i popracował nad
pisownią i składaniem logicznie zdań ;-)

Poszukaj opcji gdzie są magiczne literki U, S, B (nie USA!)
Jak obok jest diabled to przełącz na enabled

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***