Re: Cos jest chyba nie tak?

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 22:12:00 MET

> Jest nawet jeszcze taniej tu:
> Ja mysle ze nie ma sie czego obawiac, sprzet sprzedaja ss, z duza
> liczba pozytywow, jakby cos to mozesz przed kupnem zadzwonic lub
> maila do nich napisac. Ja bym sie obawial jakby to sprzedawal ktos z
> np. 3 pozytywami i dodatkowo negatywem.

To to ja wiem ale chodzi mi o sama karte jest tylko o 100 drozsza od 9600XT
a w testach roznica ogromna. Chodzi mi o to czy ma wszystko w parametrach
dobrze taktowanie pamiatki i te sprawy i czy oplaca sie kupic to zamiast
Radeona 9600XT Asus-a? Sorry za upierdliwe pytania ale potrzebuje rady :P

Pozdrawiam