Drukarka HP LaserJet 5M + sieć

Autor: Mariusz <marzab3_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 21:33:30 MET

Nabyłem taką drukarkę HP LJ 5M z kartą JetDirect z RJ45. Mam w sieci cztery
kompy. Mam problem z ustawieniami drukarki. Chciałbym, żeby można było
drukować z każdego kompa. Po podłączeniu do sieci pod switcha lampka na
switchu się zapala, fizyczny kontakt jest, natomiast nie jest widoczna w
otoczeniu sieciowym komputara. System Windows 98. W konfiguracji drukarki
ustawiłem odpowiednie IP i maskę podsieci taką samą jak we wszyskich
kompach. Kompy mają adresy 192.168.2.1 do 4 a drukarka 192.168.2.5. Jak
poprawnie skonfigurować, żeby była widoczna w sieci?
Czy mieliście z tym już jakieś problemy, możecie mi pomóc ? Gdzie robie
błąd?

Za wszelkie rady z góry dziękuję
Mariusz.