Płyta główna Shuttle HOT-661 v3.1- jaki najszybszy pocesor?

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 21:00:54 MET

Witam wszystkich,
Stoję właśnie przed zadaniem niskobudżetowego "przyspieszenia"
kompa kolegi.Pamięci ma pod dostatkiem ale procesor to
jedynie pentium II 333MHz
Płyta jest już leciwa ale myślę że możnaby było zainstalować w niej szybszy
procesor no właśnie jak szybki? Pentium II czy III?
okolice 600MHz czy okolice 800MHz ?
Przekopałem Internet ale nie znalazłem odpowiedzi.

Może jest ktoś kto rozwiązywał już ten temat z tą płytą?
Chętnie zajrzałbym do instrukcji tej płyty której jednak nie mam
może ma ktoś PDFa i się podzieli?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i z góry dziękuję

Artur Dębski

--
arturdebski@autograf.pl
adresy które już odwiedziłem:
http://www.benchmark.pl/problemy.php?a=a&m=11&y=2002&offset=150
ftp.shuttle.com - nie odpowiada
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&th=d9c3f0f3d614303f&seekm=87e5ln%245pe%241%40helios.man.lublin.pl&frame=off
http://wims.rainbow-software.org/index.php?count=-1
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ITE867-2A69KH2BC-00&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl
Dokładne informacje o płycie :
BIOS Date: 02/22/00
BIOS Type: Award Modular BIOS v4.51PGM
BIOS ID:   02/22/2000-i440BX-ITE867-2A69KH2BC
OEM Sign-On: (6610S164) Intel i440BX PCIset(TM)
Chipset:   Intel 440BX/ZX rev 2
Rozczytujac sie w kodach otrzymujemy:
2a69k = Intel 440BX chipset,
h2 = Holco (Shuttle)