Dziwna sprawa - zamiast "Otwórz" jest "Wyszukaj"

Autor: chach <chach_at_op.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 21:00:49 MET

W moim kompie powstał taki problem:
Przy dwukrotnym kliknięciu na ikonkę folderu
Windows wykonuje wyszukiwanie plików w folderze zamiast go otworzyć.
A po kliknięciu prawym prz. myszy na folderze pokazuje się menu,
 w którym na pierwszym miejscu mam boldem "Wyszukaj" zamiast "Otwórz".
Tzn. "Otwórz" też tam jest ale nieco niżej i aby otworzyć folder muszę
dopiero tam kliknąć.
Coś było ruszane w opcje folderów>typy plików. Może przez przypadek gdzieś
kliknąłem.
Resetowałem ustawienia folderów itp. ale nic
Jak to naprawić?? Koszmarnie teraz się pracuje przez to....
...może to proste ....ale chyba nie

--
W opcjach folderów>typy plików jest zaznaczone
-pod ikonką "Dysk" - "find" bez możliwości edytowania
-pod ikonką "Folder" - "explore" oraz "open" jako domyślne
-pod ikonką "Folder plików" - "find" domyślne
Próbowałem dodać do tego ostatniego polecenie "open" z aplikacją
"rundll32.exe".
Ustawiłem to jako domyślne ale nie otwiera nadal. W menu podskoczyło "open"
do góry
ale chyba aplikacja jest niewłaściwa.(jaka?) bo sie nic nie dzieje i nie
otwiera folderu nawet z menu!!!
Nie można też usunąć tej funkcji bo jest niepodświetlona!
Jedyne co teraz mogę zrobić to otwierać folder poleceniem "eksploruj"
POMOCY!
Windows XP Pro
C.