Re: samoczynne wylogowywanie

Autor: MK <miloszk-portal_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 20:40:05 MET

> mam taki problem. jedna pani u mnie w pracy twierdzi że windows od czasu
do
> czasu sam jej się wylogowywuje. Trzeba się potem ponownie zalogować. czy
> może być jakiś problem z systemem czy może ona naciska niechcący jakiś
skrót
> klawiaturowy. ktoś może spotkał się z takim problemem?
>
> z góry dziękuję za odpowiedź
>
> P.S. system to Windows 2000

kolo ALT-u jest znak windowsa na klawirach.
ALT-L to Ł
Znak Windowsa-L to pokazanie ekranu powitalnego, tez trzeba wprowadzic
haslo, ale wszystkie programy sa otwarte. To z win xp, jak jest na 2000 nie
pamietam.

PS. Mowia, ze to nie wlasciwa grupa na takie posty. Powinna byc jakas ze
slowem Windows w nazwie, najlepiej windows2000 albo windowsnt.