Zestaw - OK?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 20:46:29 MET

Cena: max. 3700 zł bez monitora. Zestaw do gier i innych mniej
wymagających rzeczy. Myślę że zestawik całkiem fajny, ale czekam na
ewentualne sugestie:

Procesor: A64 3000+ S939 BOX 650 zł
Płyta główna: Asus A8N nForce4 SLI 590 zł (sprowadzona z UK)
RAM: 2x512 MB Hynix CL3 400MHz 610 zł
Grafika: Gigabyte (lub Leadtek) GeForce 6600GT PCI-E 830 zł
HDD: Samsung 160GB SATA 8MB cache 360zł
Zasilacz: Chieftec 360W 1136H 160 zł
DVD-RW: Nec 3500A 280 zł
Buda: jeszcze się zobaczy (patrz mój poniższy/powyższy wątek) ~150 zł
FDD: 30zł
Klawiatura: jakiś Logitech OEM 40zł
Pozostałe rzeczy już mam.

Cena: 3700 zł
Zniżka: 100 zł (potargowałem się nieco) :)
Razem: 3600zł

Może jakieś pomysły co zmienić żeby było lepiej i nie drożej?
Nie ukrywam, że za jakiś czas chciałbym zrobić mały OC athlona.
Chłodzonko z wersji BOX (całkiem fajne) powinno spokojnie wystarczyć
do kręceniaw granice 2300-2400MHz. Później zainwestuję w jakiś lepszy
wentyl.