Problem HP1010

Autor: PiszczeL <pishchel_at_op.peelka>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 20:18:47 MET

Witam

Mam problem z w/w modelem drukarki. Sprawa wygląda tak że dotychczas
uzywałem HP 6L (kilka latek) i było OK ale staruszek się zepsuł i wymieniono
go na HP1010. Problem wygląda tak że przy drukowaniu dokumentów które
powstały przed zamontowaniem nowej drukarki rezultat jest taki że drukuje
tylko mały skrawek tzn nie pomniejsza dokumentu, tylko drukuje jakby wycinek
z całości ok 1/4. Edytor na którym pracuję to OpenOfice. Myślę że może te
błędy powoduje program ale nie wiem co i jak pozmieniać ;] Jeśli mieliście
podobne problemy to odpowiedzcie bo jak narazie to ratuje mnie jedynie
tworzenie nowego pliku (sxw) i wklejanie tam treści ze starego pliku (sxw)
;)

--
Pozdrawiam =>
PiszczeL    E-mail: pishchel[ at ]op[ dot ]pl