Re: Dla tych co chcą kupić LCD- DVI!

Autor: Nathan <nbqx_at_o2.pl.USUN.TO>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 19:55:05 MET

januszek napisał(a):
> adamparker [NIESPAMUJ] napisał(a):
>
> [...]
>

> Przy badziewnych kartach graficznych faktycznie tak jest. Jakosc
> obrazu na analogowym wyjsciu zalezy od jakosci elementow z jakich
> karte wykonano w duzo wiekszym stopniu niz przy wyjsciu cyfrowym.

MSI nie jest znowu taka badziewna karta. Co do roznic DVI/D-SUB - w
przypadku dobrej karty i dobrego kabla - wole D-SUB - mam wieksza
kontrole nad wyswietlanym obrazem. W niektorych monitorach brak jest
dostepu do niektorych parametrow: np. kontrast w przypadku Samsunga czy
kolory w przypadku Neovo. DVI ma taka przewage, ze mozna uruchomic np.
gre wymagajaca rozdzielczosci np. 800x600 w "oknie" monitora(podobnie
jak w laptopach) bez interpolacji na caly ekran, co przy 19" LCD wyglada
niejednokrotnie paskudnie. Inna sprawa - monitor z DVI kosztuje okolo
200pln wiecej niz analog, a czesto trzeba dokupywac kabel, ktory tez
najtanszy nie jest, a tani moze byc kiepski.

Tak wiec tak czy inaczej nalezy sie zastanowic. Choc troszeczke.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,