Re: Riva TNT2

Autor: Jasper [ SZN ] <442_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 19:43:44 MET

> Wentylator wspomagający chłodzenie uległ uszkodzeniu. Nigdzie nie mogę
> takiego kupić. Czy karta może pracować bez wentylatora?

sa dwie wersje tej karty.. ja jak kupowalem kompa to dostalem bez
wentylatora..pozniej zamienilem sie z kumplem i po jakims czasie oddal mi
karte ale nie moja ( identyczna Riva ) i tamta miala juz otwory na
wentylator..dokupilem wentylatorek do niej lez nie pochodzil on za dlugo i
wkoncu padl...wiec co tu zrobic.. ?? wziolem wykrecilem wiatrak od odudowy
( ten co wciaga i wydmuchuje powietrze ) i postawilem do na sound blasterze
ktory byl wsadzony w slot nizej pod riva i teraz do tej pory dmucha zimne
powietrze na rive i jest chlodna wiec na co mi oryginalny cooler ?? hyhy

Jasper