Re: kX Project i AC3

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 19:11:13 MET

Użytkownik "GeorgeY2K" <georgey2k@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cs05rq$k25$1@news.onet.pl...

> jakbyś miał choć troche doczynienia z nagrywaniem muzyki to byś
programistom
> laske robił. (ja nie robiłem :) )

Na szczęście nie muszę korzystać z ich radosnej twórczości.

Sterowniki kX, są przykładem jak z czegoś prostego zrobić
coś skomplikowanego na tyle aby człowiek z ulicy
mógł owo dzieło nazwać profesjonalnym....
A sterownik powinien wykonywać jedną określoną czynność,
a nie wymagać od użytkownika wielogodzinnego
"studiowania" stron internetowych, bo autor programu
chciał się popisać jakim to on nie jest "genialny"...

Program jest do bani...bo nie jest dla ludzi.

Podobne "dzieła" są tworzone np. przez "geniuszy" z ATI
którzy się dziwią, że w Polsce używa się jeszcze monitorów bez DDC
i ich wspaniała karta R9550 wyświetla obraz tylko przy 60Hz.

ax