Re: nowy bios

Autor: heheh <yourenglishteacher_at_interia.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 17:26:21 MET

W sklepie nic nie powiedział kumpel bo to jego sprzet, ale jeśli bios
całkowicie padł a wczesneij nie był updatowany to gdzie zapisał te
informacje?chyba ze instalacja powiodła sie w połowei tzn zapisał częśc
plików w swojej pamięći.Ale przecież wszystko powinno pójść ok, a jak nie
idzie to albo niewłaściwy plik biosu(nie ten model), lub uszkodzony plik
albo płyta ma jakieś uszkodzenia.Plik był ze strony asusa.

--
Atlon 2500+@3200+, Asus A7N8X-X, FX5200Ultimate, 512RAM, WDCaviar
80gb,CD-RW,CD-R