COM i ich predkosc

Autor: Jacek <gandalf80_at_interia.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 16:17:16 MET

Witam, mam nastepujacy problem, otoz wiem, ze COM-y domyslnie nie chodza z
maksymalna swoja przepustowoscia http://www.rippstein.net/HiSerialEN.htm
Probowalem tego sterownika (patrz link) niestety wydaje sie, ze moj
cheapset tego nie obsluguje ASUS P4c800 z cheapsetem 875i. Dodam, ze
potrzebuje go podkrecic, zeby przyspieszyc internet (aethra isdn). Wiem
rowniez ze sa karty pci, ktore zawieraja dodatkowe com-y. Moje pytanie
brzmi, czy na takiej karcie PCI, szybkosc com-a bedzie rowniez tylko 921600
czy juz 115200??

pozdrawiam
Jacek