Re: Gdzie dobry serwis monitorów w Warszawie albo Łodzi?

Autor: jb <jerzybyk_at_com.pl.invalid>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 14:56:02 MET

Maxiuca wrote:
> Witam,
>
> szukam jakiegoś dobrego serwisu monitorów w Łodzi albo w Warszawie,
> gdzie będą potrafili dobrze wyregulować dwa monitory CTXa (PR711FL i
> PR705F, obydwa na kineskopach Sony), bo aktualnie mają problemy z
> ostrością. Próbowalem sam się bawić, ale po rozkręceniu i kilkuminutowej
> zabawie potencjometrami nic się nie zmieniło, bo albo miałem ostry obraz
> na środku albo po bokach...

nie wiem, czy dobry, ale z moim 21" monitorem facet zrobil cuda na kijku
za niewielka kase, wiec z wlasnego doswiadczenia moge go polecic.
te dane spisalem z karty gwarancyjnej, ale nie wiem, czy sa aktualne:

warszawa, grojecka 71/73, tel 6591680, 602792757

z plusow:
-- dal mi monitor zastepczy na czas naprawy
-- tanio wzial za mnostwo roboty
-- dal gwarancje poserwisowa na 12 miesiecy
-- przyjechal po zepsuty monitor
z minusow:
-- facet zabiegany i moze sie zdarzyc, ze nie trzyma terminow

pozdrawiam,
jb