Re: Monitor LCD 17`

Autor: Qudlaty <wojtek78WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 14:16:54 MET

Czesc,

  Jak masz mozliwosc to sprawdz iiyama ProLite E431S.
Od prawie miesiaca jestem posiadaczem takiego monitorka i juz zdazylem go
troche poznac. Monitorek jest swietny, chociaz kilka minusow znalazlem:
1. slaba mozliwosc regulacji ustawienia montora wzgledem biurka,
2. coprawda obraz jest minimalnie nierowno podswietlony (jasniejszy dol), ale
to nie przeszkadza za mocno przy pracy,
3. maly zakres regulacji jasnosci i kontrastu, ale udalo mi sie ustawic
optymalny dla mnie :-),
4. O glosnikach lepiej nie wspominac, ja ich poprostu nie uzywam.
Na szczescie zalet jest duzo wiecej (kolory bardzo rew\alistyczne, szybka
matryca 16ms - nie zauwazylem zadnego smuzenia, a czcionki bardzo ostre, no i
wejscia analog i cyfrowe - narazie pracuje na analogowym i jest ok). Dodatkowo
tego monitorka uzywam do ogladania TV (tuner zewnetrzny maz roz. 1024x768) i
jakosc obrazu zalezy tylko od sygnalu TV.

Tak wiec widac ze zalet ma duzo, a znalesione u mnie wady nie sa uciazliwe
(przynajmniej dla mnie).

Dodatkowo iiyama ma 3 letnia gwarancje door-to-door (na czas naprawy monitor
zastepczy) oraz 7 dni od zakupu wymiana przy 1 martwym pixelu/subpixelu oraz
wymiana sprzetu w ciagu miesiaca od zakupu jesli monitor "zgasnie" calkowicie.

Pozdrawiam,

Qudlaty