Program do wykonywania kopii zapasowych

Autor: Michał Wójcik <mgw_at_usunto.neurosoft.net>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 08:58:14 MET

Witam,
Potrzebuję nazwy programu do wykonywania kopii zapasowych na płytkach
CD/DVD. Ważne jest aby była możliwość wykonywania kopii przyrostowych.
Jedyny znany mi program z taką funkcjonalnością (Genie Backup Manager Pro)
niestety nie radzi sobie z archiwami wielopłytkowymi. Mam nadzieję, że jest
ktoś, kto ma doświadczenie z takimi programami i podzieli się swoimi
uwagami. Program ten powinien działać pod W2000.

Pozdrawiam
Michał