RE: Re: Który dysk wybrac ?

Autor: chris <chrisowaty_at_poczta.fm>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 01:22:42 MET

Nie przesadzaj, że WD800JB jest głośny. Sam mam 2xWD i mimo znacznie
wyciszonego komputera prawie je nie słyszę. Fakt, słychać pracę głowic, ale
to jest jedyny dzwięk jaki wydają.
Samsunga nie polecam, ze względu na słabą jakość, co do IBM/Hitachi się nie
wypowiem, gdyż nie miałem kontaktu. Barrakudy się grzeją, choć są ciche, a
Maxtory są za głośne.